standy reklamowe

Reklama w sklepach – standy reklamowe

Standy reklamowe to skuteczna, a przy tym przystępna cenowo metoda reklamy w sklepach. Korzysta z niej coraz więcej firm prowadzących sprzedaż zróżnicowanego asortymentu.

Półki sklepowe posiadają ograniczoną pojemność. Można jednak poszerzyć przestrzeń do sprzedaży przez standy reklamowe. Są to specjalne rodzaje półek, z którymi można spotkać się w praktycznie każdym sklepie. Również standy reklamowe stosowane są podczas różnych eventów, na przykład podczas targów, konferencji, szkoleń. Również można zobaczyć je w siedzibach firm. Standy stosowane jako element szerszej strategii marketingowej pozwalają na przyciągnięcie wielu nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Rodzaje standów reklamowych

Standy reklamowe wykonuje się z różnych typów materiałów. Najczęściej są to wzmocnione kartony, dzięki którym standy reklamowe są lekkie, łatwe w transportowaniu, a przy tym także przyjazne dla środowiska naturalnego. Warto jednak wskazać, że standy reklamowe mogą być wyprodukowane także z innych materiałów, na przykład z tworzyw sztucznych, z elementów metalowych. Szeroka gama materiałów powoduje, że można indywidualnie dopasować je do promowanych i prezentowanych produktów.

Standy reklamowe – dopasowane do reklamowanego produktu

Standy reklamowe umieszczane w sklepach mogą pełnić zarówno rolę półki, jak również mogą być one stosowane jako metoda reklamowa. Głównym celem standu reklamowego jest atrakcyjne przedstawienie umieszczanych na nich produktów. Z tego też względu są one projektowane na indywidualne zamówienie. Drukowane są na nich logo firmy, logo i zdjęcia produktów, a szata graficzna związana z prezentowanymi produktami dodatkowo przyciąga uwagę.

Gdzie zamówić standy reklamowe?

Produkcją standów reklamowych zajmuje się obecnie wiele firm, które mogą zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę – od przygotowania projektu dopasowanego do promowanego produktu, a skończywszy na wykonaniu standu.

Reasumując, standy reklamowe to skuteczna metoda reklamowa, która wykorzystywana jest obecnie przez wiele firm.